colormax skrev:Dette er jo helt tragisk at de behandler deg så dårlig Kalle dette går jo ikke ann. Beklager at jeg anbefalte deg dette værkstedt, det er jo helt tydelig veldig feil å gjøre om de behandler kundene sån, Skal ta en tlf til BNH til mandag så ser vi om vi får til noe der, har nevnt dette for de, det er faktisk verkstedet som avgjør om dette er en reklamasjons sak. du er jo blitt lovet tilbakemelding gjentatte ganger, jeg har ikke sett noen svar.
Det er ikke verkstedet som avgjør om det er garanti eller ikke. Det er nissan nordic som behandler di sakene.
Det som skjer er at når et verksted motar en bil med mulig reklamasjon sak, så må di først finne feilen, så ta bilder av feilen (hvis mulig), så blir det skrevet en beskrivelse av hva feilen innebærer, samt hvilke deler som må byttes. Dette sendes da til nissan nordic sammen med bildene.
Når saken er ferdig behandlet sender di svar tilbake til verkstedet om det er godkjent eller ikke.
Først da kan reperasjonen påbegynnes.
Det er bedre med en dram i timen, enn en time i drammen.. Hilsen sheriffen i Kanada