Får man kjøpt dette til Patrol fra noe sted, eller er det noen som har laget selv?
Tenker da på 1" til 2" nylon ringer som man legger over fjæra for å få litt løft billig. Bankkontoen va ikke enig i at æ sku kjøp hevesett akurat nu
Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 14:05
Husbrak skrev:det finnes til patrol. norsk offorad har mn til ekstremt stive priser. hør m colormax. han skaffer;)
Aman skrev:Gjorde et kjapt søk på ebay. BB finnes til nær sagt alt av jeep. Men ikke till så veldig mange andre bilen.
Får man kjøpt dette til Patrol fra noe sted, eller er det noen som har laget selv?
Tenker da på 1" til 2" nylon ringer som man legger over fjæra for å få litt løft billig. Bankkontoen va ikke enig i at æ sku kjøp hevesett akurat nu
KLAA skrev:Aman skrev:Gjorde et kjapt søk på ebay. BB finnes til nær sagt alt av jeep. Men ikke till så veldig mange andre bilen.
Du finner de her: http://www.4wd1.com/GQ-Patrol-springs.htm
Koster ca 1100 kr for 30mm ferdig med frakt til Norge
Tormod skrev:Kjører nå org patrol med 33 dekk. Spørrs vel åssen patrol du har. På y60 og y61 går det uten å heve..
Tormod skrev:Legger du på 2-3k så har du hevesett. Trudde det var bedre plass i hjulbure på y60 enn y61. Trur jeg skal få plass til 35 dekk med minimalt modifiseringer på y61 min. Seff med felger som har rett innpress.

Tormod skrev:4300 så har du komplett ironman med styredemper til y61, tviler på at det er noe dyrer til y60.
Tormod skrev:Legger du på 2-3k så har du hevesett. Trudde det var bedre plass i hjulbure på y60 enn y61. Trur jeg skal få plass til 35 dekk med minimalt modifiseringer på y61 min. Seff med felger som har rett innpress.
colormax skrev:Tormod skrev:Legger du på 2-3k så har du hevesett. Trudde det var bedre plass i hjulbure på y60 enn y61. Trur jeg skal få plass til 35 dekk med minimalt modifiseringer på y61 min. Seff med felger som har rett innpress.
35" på 8 felg går med 10 min modefisering, du bør ikke heve den for å plasere de, se bilder av biler med store dekk, der ligger det bilder av det.
Kamber foringer koster fra 800 -1100 kr Poloritan eller tilsvarende koster fra 1000 til 1500 kr for 4 stk.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest