Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 11:48
colormax skrev:Snakker du y60 - Y61 eller en HJ60![]()
colormax skrev:Når vi sto å dreiet det for noen netter siden , mener jeg det bør være 109mm mulig det var 107mm.
men pass deg for at felgen ikke passer helt innpå, så den ikke ligger helt plant.
Du merker det er noe galt når du har strammet alle mutrene , og den første er nesten løs igjen , etter du har strammet rundt.
colormax skrev:Da må du enten dreie nav eller felg, men ikke noe stort problem det. men litt jobb.

Aman skrev:colormax skrev:Da må du enten dreie nav eller felg, men ikke noe stort problem det. men litt jobb.
Neida, fort gjortBare så synd at maskinerings kontakten min har slutta dær de har store dreibenka i bodø!!
![]()
Ska nu kontroll mål felgan først.
Å pluttselig så ligg det vest ann tell 4" OME hevesett
Har veldig lett for å bli sån![]()
Husk at du får nye alu felger for ca 1000 lappen (pr stk)
Tormod skrev:Aman skrev:colormax skrev:Da må du enten dreie nav eller felg, men ikke noe stort problem det. men litt jobb.
Neida, fort gjortBare så synd at maskinerings kontakten min har slutta dær de har store dreibenka i bodø!!
![]()
Ska nu kontroll mål felgan først.
Å pluttselig så ligg det vest ann tell 4" OME hevesett
Har veldig lett for å bli sån![]()
Husk at du får nye alu felger for ca 1000 lappen (pr stk)
Har du sjekka pris på OME iforhold til IRONMAN?? Trur du kan spare endel cash der;-)
colormax skrev:Bare sjek at høyden stemmer overens.
Oharaune skrev:laget drop boxene mine selv, det ble ca 6 grader vridning med de, fra 0 til 6. har 3" OME og 40mm BL
eneste jeg ikke liker med dem er at de bygger litt for mye nedover under transfer, det er de som skarper nedi
jeg har jo swb, så tror kanskje at drop box på din lwb kan bli enda mere problematisk i skogen... hvis jeg ikke tenker helt feil![]()
synd du ikke kommer til Setermoen forresten
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester