Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 12:18
colormax skrev:Ome har vi veldig gode erfaringer med. men Norkysten4x4.dk selger tisvarende til ca 50% av prisen og de virker veldig like, og vi kan sålangt ikke se noe vesntlig forskjl , på settene.
colormax skrev:Jeg tenk på ironman,
trail master har vi ingen gode erfaringer med sålangt.
colormax skrev:Mente vi betaler ca 7000 nrk kr Offroadteknikk skulle vel bare ha 13000 for tilsvarende med litt spinklere dempereså jeg synes prisen er god jeg.
colormax skrev:Mener vi får det for ca kr 10 000 fra BG Nord. men er ikke helt sikker![]()
Frakten fra DK kan koste fra 290 kr . delene vi hadde med nå kom vel på ca 6000 i frakt, ink 3 hyggelige dager i Løkken
tor olav skrev:22905770 æ tlf nummeret dit!
eg he bestilt ome sett te d22 frå bg nor,dei hadde ikkje på lager men kom inn rundt 20 juli trur eg!
tor olav skrev:22905770 æ tlf nummeret dit!
eg he bestilt ome sett te d22 frå bg nor,dei hadde ikkje på lager men kom inn rundt 20 juli trur eg!
colormax skrev:tor olav skrev:22905770 æ tlf nummeret dit!
hva betalte du for settet og hva er med i settet du bestilte?? er jo greit med litt priser
colormax skrev:tor olav skrev:22905770 æ tlf nummeret dit!
hva betalte du for settet og hva er med i settet du bestilte?? er jo greit med litt priser
colormax skrev:colormax skrev:tor olav skrev:22905770 æ tlf nummeret dit!
Har du ikke lyst fortelle hva de koster deg??+++++
Returner til King cab & king cab navara D22
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester