colormax skrev:Det er jo gøy å se hva du får til med Boblen også, så kom med noen bilder.
Kan holde dere oppdatert ja

En ting som skal være sagt er at på boblen er eg ikke alene, - vi er tre gode kamerater som eier bilen i lag! Bilde av det galvaniserte boblekarosseriet; hentet hjem fra Zinken på mandag:

Veldig fornøyd med galvaniseringen

I morgen skal vi fortsette med å gjøre karosseriet klar for grunning, - så satser eg på at vi har den ferdig grunnet neste uke!
Ghosterix skrev:samme ghosterix ja
galvanisering er sikkert ikke dumt nei... hadde jeg kunne kjøpt den tjenesten her i nærheten (nærmere bestemt varmforsinking) ville jeg nok vurdert det allikevel.
Men det er litt reisevei for å komme til noen som gjør den tjenesten så da gjorde usikkerheten rundt resultatet at jeg valgte å "bare" smøre den.. dog tror jeg det også blir veldig bra. regner med at den vil holde seg i mange år nå.
men bare kjør på med boble-bilder også! jeg synes det er moro å lese/se på ting som folk gjør. Det er mye imponerende prosjekter rundt omkring.
Du har gjort et godt arbeid med rammen, så den har du lenge
Har såvidt begynt å ta litt rust på Patrolen:

Var noen små flekker på panseret..
Klarte å velte med Rockyen på onsdag (hadde med nevøen min på en liten "omvisning"):