De er av litt ymse karakter... Alle tre kan settes i stand for å gå på vei med litt pleie, men det er også veldig fine delebiler.
-1984 Nissan King Cab 720 2.5D SD25 motor. 4WD. Rød. Komplett. Interiøret er dårlig, muggent etter at bilen har stått ute en høst.
Mekanisk grei. Noe rust i karosseri, dårlig bakluke. Original. Ikke noe stash på den. Pris: bud over 3000.-
-1987 Nissan King Cab D21 2.4 bensin 4WD. Hvit. Demontert framskjermer for å sjekke rust ellers komplett. Mekanisk i veldig bra stand. Motor overhalt på verksted for ikke mange km. siden. Bra interiør. Tror den har vært reg. for 4 men er ikke sikker. Er rust i golv framme i kupèen, men lett tilgjengelig.
pris: bud over 5000.- Får jeg ikke det kaster jeg patrol aksler under den og finner på noe moro
-1987 Mitsubishi Pajero 2.5 TD. Denne bilen er helt grei. kjøpte den for at turboen er gått til heden. Har fått tak i en 99 mod turbo som skal settes inn. motoren er fra en 91 modell. Lekker litt olje fra motor som jeg skal sjekke ut. Ellers i teknisk bra stand. Lite bulker. Skal sette inn bilder av den når jeg får den hjem, forhåpentligvis til uka. Kufanger og skjermbreddere på den. ellers original.
Pris: bud.
Vurderer å hugge den om jeg ikke får litt for den.