[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Panser/sensor

Panser/sensor

Panser/sensor

Innlegg Draco » 10/09/2010, 22:43

Er det flere som opplever panseret som "lett",(tynt) når f.eks en trailer passerer? Ser med blotte øyet att panseret vibererer mye, og det er ingen slakke i låsen heller,har sjekket! Er sensoren i kupeen så følsom att den reagerer når jeg har ett vindu oppe på gløtt når jeg har parkert? Alarmen hyler iallefall da,blir ok når jeg lukker vinduet. Hva kan gjøres med dette? Liker ikke å sette meg inn i bilen når den har stått i sola en stund med vinduene lukket,minst 40 grader inne i bilen!
Mvh Fossen
Draco

Offroader

Re: Panser/sensor

Innlegg Draco » 21/09/2010, 21:23

Virkelig ingen av dere som vet noe om dette? Hmm... :think:
Draco

Offroader

Re: Panser/sensor

Innlegg Necman » 21/09/2010, 21:59

Hei på min navara d40, vibrerte hele pansere når jeg kom opp i go fart. Men det sitter en svart gummi knott i vært sitt hjørne foran, jeg skrudde dem litt ut. Blei helt fint etter det. Vil tro det er likt på pathfinder.
Necman

Nissan4x4 fan

Returner til Pathfinder

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester