[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Skal kjøpe Navara, trenger noen tips :)

Skal kjøpe Navara, trenger noen tips :)

Skal kjøpe Navara, trenger noen tips :)

Innlegg marie » 30/09/2010, 19:48

Hallo!

Dette var et fint forum, virker som det kan være mange med erfaring med Navara og andre liknende biler. Jeg skal altså kjøpe meg en Navara og lurer i første omgang på om noen kan uttale seg litt om bilen jeg har sett på, som jeg kanskje lander på å kjøpe. :)

2008 modell, registrert i oktober. Nybilgaranti til oktober 2011, regner jeg med...
Gått 48 000 km, vært leasingbil for DnB Nor... Litt skeptisk til det.
Automatgir, planlokk.
Dobbelcab, registrert som varebil men alle seter følger med. Ny i Norge.

Pris: 286 000, ferdig registrert. Ikke-prutbar pris, forsto jeg.

Så langt, høres dette greit ut?

Etterhvert har jeg tenkt å kjøpe en sånn topp til den, så det blir lasterom i stedet for lasteplan. Er det noen som har erfaring med slik topp til dobbelcab? Får man feks plass til ski der? Jeg får ikke plass til ski under planlokket, så foreløpig må det festes på taket. Det hadde vært greit å få alt inni.

Takknemlig for svar. :) Jeg er ikke veldig bilkyndig... Men synes Navara med automat var en knallfin bil! Så jeg gleder meg som en unge.

Marie.
marie

Nissan4x4 fan

Re: Skal kjøpe Navara, trenger noen tips :)

Innlegg colormax » 30/09/2010, 23:02

skal ikke blande meg inn i handelen din ,,,, men ville bare nevne dette
vi har gode forbindelser med disse, og der er det gode priser.
http://www.auksjonen.no/aitem?aitem_id=100508
http://www.auksjonen.no/aitem?aitem_id=100475
Har du lyst til å slippe alt ekstra topp og lokk så er jo dette et godt alternativ.
http://www.auksjonen.no/aitem?aitem_id=100501
Her har du jo alt du mangler på D40
Blir nye regler på bud runden her, du kan gå inn å kjøpe på budet du legger inn.
Bud + kjøp og bilen er din.
Topper til disse er helt greie de, nå avhenger det jo litt av hvor lange ski du bruker :-) for du har jo en begrensning av lengden der.
Setene er jo greie å ha,, men de kan jo ikke monteres før etter ca 10 års tid, uten store kostnader.
Fine biler dette, du blir helt sikkert fornøyd med denne biltypen, men jeg synes du skal sjekke litt godt med markedsprisene.
Og er det en tidligere firmabil, så er det nødvendigvis ikke noe galt i dette, mange tar godt vare på firmabiler og noen gjør det ikke.
Er bilen hel og strøken innvendig og utvendig , så er den mest sansynlig godt tatt vare på, er den lakert og fikset på. har den levd en lit mer anstrengt tilværelse.
Noe du lurer på med bilene over ?? så ring 97616000 så kan jeg sikkert hjelpe deg litt.
Lykke til med ny Nissan bil
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Innlegg marie » 01/10/2010, 10:58

Oi, se der var noen til. Takk for svar!

Jeg har vært innom tanken på bilauksjon men er litt skeptisk til det fordi jeg er såpass lite bilkyndig. Men det er kanskje ikke noe å være så redd for ;) Får man sett og prøvd dem på forhånd..? Jeg hadde nemlig et inntrykk av at det ikke alltid er så lett på auksjon. Grøsser litt ved tanken på å kjøpe "usett" bil...

Pathfinder er veldig fin, men den er vel i grunnen svært lik Navara bortsett fra at den er en tanke kortere + mye dyrere selvsagt.. Det er mest derfor jeg har sett litt bort i fra den, jeg ønsker så ny bil som mulig og dermed blir den litt dyr for meg. Navara med topp likner jo til forveksling. Skiene får havne på taket hvis de er for lange til å gå inni.
marie

Nissan4x4 fan

Innlegg colormax » 02/10/2010, 08:32

Er det noe du ser her som du er inntresert i så er det bare å komme bort å se og prøve, det er mye flotte biler som sirkulerer her og jeg mener det ikke er noe problem å kjøpe bil her. alle biler er taksert og kontrolerte av NAF sin test stasjon.
Ofte kan det være riktig mye penger å spare på en sån handel. synes også skjenerelt folk har blitt mye flinkere med bilene sine, det er langt mellom di som bare kjører og dropper vedlikehold.
Tar gjerne en time og viser derre litt om det er behov for det.
Bare å ringe :-)
Tlf 97616000
Ringer dere direkte, så husk å si dere er medlem av Nissan4x4.no.
Husk at om du har dehov for nye dekk til nybilen din , eller den du har i dag.
Så er det mye penger å spare på å kjøpe sånt mellom Nissan4x4.no sine avtaler.
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Returner til Navara D40

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester