Tok en titt under bilen også:
![Bilde](http://i1001.photobucket.com/albums/af139/Oelle/Patrol/CIMG2260.jpg)
Så ikke særlig pent ut der heller
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Nå var det 5 varmegrader ute, brukte litt over 4 minutter på å starte..
Når eg monterte glødepluggene kontrollerte eg med en glødelampe at det var kontakt. Altså fra +pol til toppen av glødepluggen. -Fikk lys på alle, fikk ikkje lys på alle de gamle som var montert. Den manuelle glødingen er så primitiv som du får det: Tykk kabel fra +pol inn i førerrom og tykk kabel fra glødeskinne og inn til førerrom - altså: når eg vil gløde legger eg den ene kabelen inntil den andre. Valgte å gjøre det på denne enkle måten sånn at eg ikke risikerte at en eventuell bryter eller et rele skulle brenne opp/kortslutte som ville ført til at glødepluggene røk. Hvor godt glødingen min fungerer kan eg ikkje si, men hvis eg ikkje gløder kan eg bare glemme å få start!
![Bilde](http://i1001.photobucket.com/albums/af139/Oelle/Patrol/CIMG2263.jpg)
Kan gjøre et nytt forsøk når motoren er blitt kald igjen og da prøve å pumpe på den manuelle pumpen i motorrommet - den er ikke hard før start.
Motoren har aldri stoppet etter at eg har fått den i gang
Kan også teste det du sier med tanklokket
Hvis det viser seg at det ikke har med drivstoffrørene mine å gjøre skal eg ta en komprisjonstest på motoren.