Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 15:33
StianHdj80 skrev:Fantastisk Tur! Må være drømme turen detta..... Syns det er litt rart du er så misfornøyd med MTR. Har to sett som jeg er fornøyd med. Aldri ubalanse , tåler mye og støyer egentlig lite syns jeg, men... Har ikke prøvd veldig mye annet da så...

kj-gerilja`n skrev:fantastisk landskap det der... hvordan er veiene/stiene i parkene... restriksjoner på kjøring...??

Globetrotter skrev:Hei folkens!
Tusen takkk for kommentarer! Føles bra med litt forumliv på norsk når man er langt hjemmefra.StianHdj80 skrev:Fantastisk Tur! Må være drømme turen detta..... Syns det er litt rart du er så misfornøyd med MTR. Har to sett som jeg er fornøyd med. Aldri ubalanse , tåler mye og støyer egentlig lite syns jeg, men... Har ikke prøvd veldig mye annet da så...
Tror jeg kom litt skjevt ut med MTR'ene fra starten av (se garasjen min side 3, post 11). Har slitt med ubalanse siden jeg fikk de, og å sette på et sett med BFG MT KM2 var en øyeåpner av de store. Plutselig var det kun vindstøy i kupeen, og vi kan holde en lavmælt samtale selv i motorveifart (100+). Dette var HELT umulig med MTR'ene. Jeg synes også de kjører bedre og er mindre følsomme for sporing. Dog kan dette også ha litt å gjøre med at jeg har større innpress på de nye felgene.. Men det skal jo også sies at jeg har kjørt MTR'ene 50000 km på 2 år, etterhvert også en god del på rimelig dårlige veier, og de holdt meget bra. Hadde vært mange kilometer igjen om jeg skulle ha et sett på lekebilen til hjemmebruk. Og null punkteringer! Vi får se om BFG'ene holder like bra...
GT
colormax skrev:Må bare si meg enig i mye av dette dekk greiene her.
Men vi hadde ikke tilgang til BFkm2 når dette ble kjøpt, og vi snakket om ett dek som skulle virke under Exstreme forhold, og det gjør GY MTR og der var vi ganske trygge.
Den nye BF km 2 er jo beregnet for de nye støykravene, og det er jo veldig bra vi har fått dekk som er det.
Nå er jo denne billen bygget for å kunne kjøre xtrem Offroad, da må en jo beregne diverse ulemper , når en kjører veldig mye på asfalt.
jeg må bare bekreftenatt alle tilbakemeldinger og egene erfaringer med dekket er velig bra.
Jeg mistenker att det vil komme trapping etter en del km, men dette vil tiden vite.
Det viktigste for oss er jo at bilen og dekka holder:-), så vi kan følle denne fantastiske turen deres videre.
Når folka fra autofil var her, oppfordret jeg de til å se på turen deres, og det skulle de gjøre.
Synes dere fortjener en god visning der
God tur videre.
Pathman skrev:Må bare nok en gang tilstå at jeg er misunnelig langt ut over tilrådelig nivå på denne turen og opplevelsene.

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester