Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 12:44
colormax skrev:Det går fler D40 med dette settet og de virker veldig fornøyd, så det skulle ikke vere noen grund til at Pathfinderen skulle bli noe dårligere en den eller Patrol og Lc 120, som faktisk ble veldig bra med Ironman.
colormax skrev:De jobber med godkjenninger nå.
sfinxern skrev:Hei,
Jeg er i gang med et lite prosjekt for heving av min "stock" Pathfinder nå.
Har bestilt følgende fra USA:
Radflo Extended Front Coilovers m/Eibach fjærer (hever 2.5").
Radflo Extended Rear Remote Reservoir dempere bak.
Til dempere bak har jeg bestilt OME fjærer som også skal heve 2.5" (selv om de er utlyst at de kun hever 1").
Dette skal være veldig bra sett til Pathfinder (kanskje det beste).
Skal også bestille nye øvre bærebruer foran for å få en enda bedre vandring på dempingen.
Kommer tilbake med bilder, før og etter, samt installasjonsbilder når jeg har mottatt sakene.
MountainPath skrev:Om jeg ikke tar skammelig feil, gir de en lang f i tuv i statene
remyek skrev:sfinxern skrev:Hei,
Til dempere bak har jeg bestilt OME fjærer som også skal heve 2.5" (selv om de er utlyst at de kun hever 1").
Skal også bestille nye øvre bærebruer foran for å få en enda bedre vandring på dempingen.
Kommer tilbake med bilder, før og etter, samt installasjonsbilder når jeg har mottatt sakene.
Spenende! Min bil er jo allerede hevet på karosseriet av arctic og støre hjul og sånn. Gleder meg til bilde karusellen din.. er disse settene tuv?
colormax skrev:remyek skrev:sfinxern skrev:Hei,
Spenende! Min bil er jo allerede hevet på karosseriet av arctic og støre hjul og sånn. Gleder meg til bilde karusellen din.. er disse settene tuv?
Disse bærebruene kunne du sprt deg for, det er noe dritt , om det er de vi har brukt. A/T har en ny type som er beregnet for 38" de ser for meg ut veldig bra, og du bruker orgenale foringer.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester