Hei igjen folkens
Tusen takk til dere alle for en fantastisk fin dag, vi hadde tydligvis med oss godviljen fra alle denne dagen
Vill førs bare si det er en fornøyelse å lage arangement for en sån gjeng med blide og hyggelige folk.
Dette ble en stor dag for oss, var veldig gøy å vise att Svarstad har sin plass på 4x4 kartet bare folk får anledning til å slippe til litt

.,..
Så en stor takk til grundeier som ga oss tilatelse til å benytte dette fine området.
Vi hade jo som formål med treffet å gi litt bidrag til Røde Kors lokalt, samt selfølgelig å ha masse morro selv da
Kombinasjonen fungerte utmerket og det ga en støtte til Røde Kors på kr 5500.
Samt att de fikk med seg pølser brød og lomper , så det helt sikkert rekker en god stund fremover.
Veldig gøy vi kan gjøre ting som dette, først så er det veldig hyggelig å bli kjent med folkene i Røde Kors, de er vel noen av de få jeg kan komme på som faktisk gjør masse med dugnads onden, og dette synes jeg det er veldig viktig å støtte.
Når det gjelder arangementet ,så hadde vi gode støttespillere med oss.
Gutta i Østlandet ATV klubb gjorde en kjempejobb for å samle folk til treffet, og det lykkes de til de grader med, (se bilder
Fra lokalmiljøet hadde vi med MR Julius, som ordnet brøting og hjalp til, så bør Carl nevnes, han stiller altid opp når han blir spurt

)
Per Erik fra Ferno Norden , fikk lite sjanser til å vise produkter

men tok delansvaret sammen med Michal fra Dekk 1, som grillsjefer og serveringsjobben, dere gjorde en kjempejobb Gutter
Vi hadde jo også en utlodning på alle bidragene, alle hadde nr og nesten alle fikk vel også premier
For å ha noen premier måtte det tigges litt varer rundt om kring, men alle er jo veldig greie når jeg spør om noe, så det ordnet seg.
Disse firmaene sto for sponsingen denne gangen.
Ferno Norden uvetet flotte kostbare premier,
Wenås Tønsberg, masse flotte premier
Tess Tønsberg, masse flotte premier
Bilplei nr 1 Flott premie
Wurth Tønsberg flotte premier
Auksjonen.no Mange mange flotte premier
ICA tolvsrød , hjalp oss masse med god pris på pølser og brus, tusen takk for bidraget deres
Vil også spesielt nevne Torstensen Nærbakst, de er altid utrolig hyggelige når vi skal lage istand noe, sier altid ja, og leverer knall varer til en pris vi klarer akseptere.
og de putter altid med noe i tillegg.
Når det gjelder kaker hadde også Afrika teamet vårt, TEAM FUG gjort en kjempe insats med baking av alle typer sjokolade kaker, stor takk til dere.
Helt sikkert noe jeg har glemt

Men tror rett og slett jeg bare avslutter med dette.
Har man bra folk med seg ,så er det lett å lage istand bra ting, og det blir nesten altid vellykket.
Så stor takk til dere alle som møtte og bidro til att dette ble en kjempefin dag
NESTE STORE PROSJEKT ER VIKINGTREFFET 2011

Jo da det ordner vi.