Dato/klokkeslett: 25/11/2025, 12:31
KLAA skrev:Det er akkurat det han mener.. hele konseptet er fra registrering fredag til hjemreise søndag Dette inkluderer jo kjøringen og maten på Dagali, kjøringen i skibakken lørdagskveld og ikke minst det sosiale med å bo sammen på Bardøla med god mat og drikke og masse røverhistorier
Injurius skrev:Hvor mange påmeldte er det nå?
Ting begynner falle på plass
.Direkte fra Biger N Haug Det synes jeg var ett veldig morsomt 4x4 inslag. Dette skal vi kose oss med over 400 nym.

Injurius skrev:Vi stiller tre mann med to biler fra Bergen. Noen fler som skal kjøre fra Bergen?
nnnt2003 skrev:Injurius skrev:Vi stiller tre mann med to biler fra Bergen. Noen fler som skal kjøre fra Bergen?
Hei du, jeg snakket med Roger sist uke og han ba meg gå inn for å se om det var fler fra Bergen som skulle dit.
Det skal vi, til din info. Vi er en familie med 2 barn/////egentlig ungdommer de da. Hadde tenkt å dra ca klokken 15:00 fra Eidsnes, like ved Knarvik. Når drar dere? Tar dere ferge eller Hol Aurland? Mitt tlf, nr er 98225550 eller mail terje@bjorgerevisjon.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester