Hei igjen folkens

da er jeg hjemme igjen, ble en dag ekstra for å rydde opp litt og slappe av litt.
Ble selfølgelig en veldig treffrelatert hviledag

.
Gjorde ny avtale med Bardøla hotel, for 2012 (mer plass på hotellet og og dobelt så stor parkering)
Gjorde ny avtale med vestlia om kjøring i bakken 2011

og 2012

( kjøring i bakket etter avsluttet ski sesong, samt utvidede kjøremuligheter ved treff 2012)
Gjorde også ny avtale Dagalisenteret for 2011 - 2012. De gjør mer tilrettlegginger og vi prøver få til litt dugnader der oppe, for å lage ennå bedere kjøre utfordringer.
Kan bare bekrefte att vi bare har gode tilbakemeldinger, fra alle jeg har snakket med.
Vil også gi en stor takk til våre lokale helter på Geilo

som gir oss muligheter for utstyr og bistand med kontakter, samt bare svarer ja til alle døgnets tider, dette er veldig viktig, for att vi skal få disse treffene til å gå så fantastisk greit som de gjør

Eneste som ikke var i orden, var noen bar regninger. Synes det er litt kipt att folk skriver falske navn og kødder med tilliten vår her på hotellet.
Jeg valgte å betale disse regningene

da jeg synes det ville være litt trist om de satte igjen med dette, som ett avslutnings minne fra oss.
Så var det ett par lamper som gikk føyken, grunnet trang parkering. jeg mener det er litt uretferdig att en som er litt uheldig med stable parkeringen skal få en regning på noen tusen for dette. så regner med vi ordner den regningen også
Da har vi vel fjærnet de dårlige ellementene, som egentlig er å regne som bagateller.
Dette har vært en kjempe helg , og neste år bør det sikker bli ennå bedere, med erfaringene fra i år, målsetningen er jo altid å forbedre kvaliteten på treffene våre.
Tusen takk til alle deltagere sponsorer medhjelpere medarangører og alle som har bidratt for att vi får til disse arangementene Tusen TUSEN TAKK TIL DERE ALLE.
Jo da det ordner vi.