Kjedelig.
Vart i Sverige ska du hämta axeln?
Tänkte på om jag kunde tatt med mig i vart fall diffen om jag passerar det stället. Ska ha med mig en god del opp i helga.
Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 15:15

Navara08 skrev:Da er ny diff på plass og jeg har trekk på alle fire hjul igjenda blir det (h)jul i år og.
fikk også lagd ny skliplate foran (det var en glippe mellom fangeren og ramma under framakselen så det blei veldig mye gjørme som blei presse opp i motorrommet) så da er bilen klar til Jeep arctic xmass challenge
ska få lagt ut noen bilder av jobben og plata, skulle en del triks til for å bytte diff og aksler på en D40 men det gikk no til slutt.
colormax skrev:Navara08 skrev:Da er ny diff på plass og jeg har trekk på alle fire hjul igjenda blir det (h)jul i år og.
fikk også lagd ny skliplate foran (det var en glippe mellom fangeren og ramma under framakselen så det blei veldig mye gjørme som blei presse opp i motorrommet) så da er bilen klar til Jeep arctic xmass challenge
ska få lagt ut noen bilder av jobben og plata, skulle en del triks til for å bytte diff og aksler på en D40 men det gikk no til slutt.
Supert du er igang igjen, du må roen litt ned nå da, så du ikke knekkern med en gang, ser gutta som kjører i Polen kjører med stiv aksel fremme , 160 muligens.
Da snakker vi![]()
Lykke til med treffet og bilen Anders,Gøy om det blir kjempe suksess, skulle vert veldig gøy å vært der.
Navara08 skrev:Da har jeg fått seipa dekka mine
1280,- for 4x 37"x12.5" dekk på Dekkmann på setermoen, ikke åp verst pris det trur jeg..
Klar for mer snøkjøring nå
Returner til Garasjer / Our cars & history
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester