Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 15:41
Tormod skrev:Har hatt samme problem med min y61, bytta dekk og det blei noe bedre, men det blei veldig mye bedre når jeg bytta endeledd og det styrestaget og fikk justert spissinga korrekt.Problemet med det styrestaget er at det ikke er noe for for justering så ratttet blei en tanke skeivt,hvorfor kommer de ikke med jsutering lengre???. Nå har jeg ikke noe risting opp til 80km/t men da kommer det litt,men det er veldig lite. Neste skrittet mitt er å bytte bremseskiver for jeg kjenner det rister når jeg bremser.Så er neste plan å gå løs på hjullager og knokkelhus, har også betydelig slark i styresnekka som jeg må få gjort noe med. Regner med å bli kvitt mesteparten av ristinga når jeg har tatt hele lista.
Tormod skrev:Glemte å nevne at jeg har bytta de forringene med justerbare og ny styredemper fra Ironmann
Injurius skrev:Skal se litt på dette til helgen, mulig jeg bestiller nye panhard stenger. Bilen er hevet ca 2,5 " med Ironmansettet. Hvor mye måtte du ta ut panhardstengene får å få riktige vinkler?
colormax skrev:kjøpte du nye felger også, sikker på de er tilpasset Patrol og ikke bare drad inn? for da får du ubalangse, innpresset på evetuelle felger er det det samme.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest