Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 05:38
colormax skrev:det er mange som plundrer med begrensningene i forumet av bilde størelse.
og vist alle legger ut synsyke store bilder som jeg stadig gjør:-) da får vi fort problemer.
prøver finne en mulighet for å få noe som automatik skalerer ned bildene, men det er vist ikke lett.???
Roybi skrev:colormax skrev:det er mange som plundrer med begrensningene i forumet av bilde størelse.
og vist alle legger ut synsyke store bilder som jeg stadig gjør:-) da får vi fort problemer.
prøver finne en mulighet for å få noe som automatik skalerer ned bildene, men det er vist ikke lett.???
Alle som har windows kan skalere ned bildene. Via paint. Som nesten alle Windows pcer har.
(Går inn på endre størrelse, så lar du den merket på prosent, og ikke pixler)
Så skriv du inn 50 prosent. Vips så trenger bilde nesten halve plassen. Legger inn forklaring under Forslag.
Eller legge de inn på foto sider. Da er det bare linken som viser bilde. Å forumet blir ikke belastet med masse lagringsplass.
,colormax skrev:
Alt er veldig lett når en kan det, og det er det mange som kan, men virker som veldig mange ikke kan mye om data i følge de som tar kontakt
Informasjon som gjør det bedere for oss alle brukere er helt perfekt det.
Helt enig i att det er mye mer morsomt med bilder. tenker Finn.no og sånt hvordan løser de dette problemet.
Helt klart en veldig fin måte å selge på, dette med gode bilder av det en har liggende for salg.
Tormod skrev:Høres og ser veldig bra ut dette, men er det en grunn til at jeg må logge meg inn på forumet hver gang nå?? Var ikke slik før.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester