Hva koster deltakelsen på Vikingtreffet forøvrig for en bil og 2 personer? Går det an å delta med en lang Chevy PickUp, eller er det kun for japanske 4x4?
Mvh
Roy I. Hernes, også kalt Mr. Plaztic. Har sagt: Auda! Det så ikke så dypt ut på avstand...Rygge nei!! Ikke f...!! Rust kan være pent, det... _______________________________________________________________________________ Treffes på tlf.: 90628821 ved behov. Bosatt i Høyjord i Andebu/Vestfold, verdens navle...!
Kan komme med hva som helst, mener vi betalte 500 pr bil inkl sjåfør også 250 pr pers som skulle kjøre i tillegg om jeg ikke husker helt gæli.Dette var i år,kan ha justert prisene noe.
Da var hotell på plass, så da kommer vi 2 personer herifra. Skal bli fint å få testet bilen litt Kommer med Landcruiser 37" og henger med i allefall en Can-Am 800, så får jeg se om jeg kanskje kommer meg ut av varm bil å inn i vinterpolstring for å lufte atv'n også
2006 Toyota LandCruiser 120 AT37" 2010 Can-Am Outlander 800R MAX XT-P
Bra Cectek, får håpe det vil dukke opp flere med atv. Vet i allefall om noen til som skal være med så vi blir ikke alene på den fronten vet jeg. Vi får snakkes litt nærmere så kanskje vi kan kjøre i følge om det passer seg sånn.
2006 Toyota LandCruiser 120 AT37" 2010 Can-Am Outlander 800R MAX XT-P
Jeg håper å få all info i ut i morgen, har vert masse styr nå , men ting begynner falle på plass, så påmeldings plakaten kommer mest sannsynligvis opp i morgen. Har du spørsmål bare ring eller send en melding , enten på pm eller på tlf oo47-98424481 så tar jeg kontakt med deg.