Nå er jeg lei!!!! Nå har jeg kjørt en 2003 Toyota Hi-Ace D4D 9 seter i litt over 1 år. Bilen har gått veldig langt, men ikke hatt et eneste problem med den. Jo forresten, jeg har skiftet en drivaksel foran.... Hmm.
Den er chipet så den går egentlig greit
Den har det som går å skaffe av tilbehør og stasj, noe som er enkelt da det nesten ikke går å skaffe en DRITT til disse bilene.
Nå har jeg satt på 215/70R15 på 8" felger og det stikker utenfor skjermene, tro det eller ei!!!!!
Det som verre er: det går ikke å skaffe skjermbreddere til den!!!!! Hva er det for noe da, jeg river meg i håret i frustrasjon her. Jeg har hatt mange patroler og er vant til at det bare er fantasien og lommeboka som setter begrensningene på planer for ting å gjøre på bilen min.
Saken er at jeg er fortvilet, for jeg har aldri hatt en så praktisk, nyttig, solid, pålitelig, barnevennlig, romslig og så ut i fingerspissene KJEEEEEEEEDELIG bil i mitt eie!!!!! Jo forresten jeg hadde en fiesta noen uker. Det er forresten med vilje jeg skriver fiesta med liten forbokstav selv om det er et egennavn og skal ha stor bokstav først. Alle biler fra ford skal skrives med bare småååå bokstaver. Nok om det..
Jeg vil ha PATROL igjen!!!!!!!
Denne gangen skal jeg ha en Y61. hvis noen vet av en 98-99 med noe havari så er jeg j..... interessert. Kan godt være havari på gir eller motor eller begge deler. Har uansett andre planer på det området.... Hehe.
Må forresten være 5-7 seter eller iallefall norsk bil om det er en varebil. (Vil ikke ha en sånn diarèbrun en som det finnes en del av, de er stygge. Og for all del, jeg sveiser ikke rust!)
Jeg savner å ha noe planer som ikke er gjennomført med bilen min, kunsten er visst å ikke gjøre seg helt ferdig, for de gangene jeg har gjort det har det kommet en jævel og kjøpt bilene...
Mest for at jeg har blitt lei bilen når det ikke er mer å gjøre uten at den blir helt FUBAR.
Ønsk meg gjerne lykke til, for jeg skal også overbevise kona om at det er lurt å bytte ut Hiacen med patrol når jeg pendler 15mil hver dag. Går 50.000.- pr år bare i diesel og det blir ikke bedre etter bytte i Patrol, sett med konas øyne. Jeg for min del driter i hva dieselen eller bensinen koster (innen en hvis grense) hvis jeg koser meg når jeg kjører!!!!!
Aaaaaahhh!!!! Bare måtte ha det ut, godt etterpå