Hva er og anbefale?
35/12,5-15, eller 35/12,5-17?
Evt. annen dim.?
Hvilket hevesett bør jeg gå for. Vil ha kvalitet og godkjenning.
Tom
Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 13:11
colormax skrev:jeg ville gått for 35x12,5x17, de fleste velger det før de igjen bytter til 37x12,3x17 ser de problemene vi gnaget om med dette , nesten er helt bortkastet tid, fremtiden er 17 for de som kjører 95% på normalt underlag, sån er det barepris for hjulsett ca, fra 1400 til 30 000 kr komplett.
Hevesett godkjent ca priser 6500 til 10 000 for godkjente sett. og de er ca like bra, og med TUV godkjenning.
Patrol_Heintz skrev:Hei.
jeg kjører me 38x15.5x15 på 12 brei felg på min y61. syntes det er utmerket.
Patrol_Heintz skrev:Jeg er ikke no fasit. men det som er gjort på min bil er 2" iron man hevesett, island ekstrem bredder , kapper da i karroseriet. nedgiring med sperre foran og bak.
Patrol_Heintz skrev:Jeg er ikke no fasit. men det som er gjort på min bil er 2" iron man hevesett, island ekstrem bredder , kapper da i karroseriet. nedgiring med sperre foran og bak.
Tormod skrev:Patrol_Heintz skrev:Jeg er ikke no fasit. men det som er gjort på min bil er 2" iron man hevesett, island ekstrem bredder , kapper da i karroseriet. nedgiring med sperre foran og bak.
Mye ga du for de nedgiringene?? kan vel bruke den sperra som sitter orginalt bak???
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest