Hva med 305/70-16 MTR?
Blir dyrt kanskje?
Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 06:27
Nissan D22 skrev:Etter lang tid på gjerdet bestemte jeg meg for å prøve MTR dekket jeg også. Søndag ettermiddag tok jeg en telefon til Colormax, og fire timer senere stod dekka klar på Scania Dekksenter... Intet mindre enn imponerende. Ikke mange andre personer og forhandlere som hadde giddet å bruke en søndag ettermiddag på dette!!
Var litt skeptisk til felgen i utgangspunktet, men ferdig montert på bilen ble det meget pent. Er så langt meget godt fornøyd, og gleder meg til å prøve dem utafor allfarvei:)

bare at noe tar mer tid JonasD22 skrev:Jeg skal ganske sikkert benytte meg av dette tilbudet når sommerdekka og felgene skal handles til våren. Skal jeg gå gjennom deg ved kjøp av felger og dekk colormax?:)
colormax skrev:JonasD22 skrev:Jeg skal ganske sikkert benytte meg av dette tilbudet når sommerdekka og felgene skal handles til våren. Skal jeg gå gjennom deg ved kjøp av felger og dekk colormax?:)
Det er jo altid noen ulempermed å gå gjenom meg vet du, det blir kaffe Pizza og alt mulig rart, har du dårlig tid lønner helt klart ikke dette seg.
det holder med å si du har snakket med meg og er i nissan4x4.no, da vil du komme deg hjem mye tidligere.
trenger derre hjelp så er det bare å ringe meg.
så velg hva derre vil.
Returner til Spesialtilbud til nissan4x4.no brukere !
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester