Aiai! Oppbretting av skjorteermer og sånn
Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 14:14
pat42 skrev:Førstepri er å finne ut hvor brede felger det er plass til under originale skjermer. Krever ikke at dekksidene skal være innenfor, men mønsteret bør være innenfor skjermen. Håper på 10X17 men vet vel at det er urealistisk å tro at det går innenfor![]()
Globetrotter skrev:pat42 skrev:Førstepri er å finne ut hvor brede felger det er plass til under originale skjermer. Krever ikke at dekksidene skal være innenfor, men mønsteret bør være innenfor skjermen. Håper på 10X17 men vet vel at det er urealistisk å tro at det går innenfor![]()
Mine felger er 17"x9 og med -12 mm innpress. Bør finnes noen bilder på bloggen...Dekksiden stikker noen mm utenfor, men ser ganske greit ut.
E
pat42 skrev:Er ikke bekymret for høyden på hjul, heving er jo enkelt og godkjennbart.
Vil bare ha så brede felger som mulig uten at 12,5" brede dekk stikker mer enn dekksidene utenfor.
Spenningen ligger da i maks bredde og best mulig utnyttelse av innpress på felgen. Driver og leter felger også og har funnet en del veldig fine felger men jeg må vite hva bredde og innpress skal være før jeg bestiller
Returner til Garasjer / Our cars & history
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest