er det noen som ikke vil ha de store merkene så er det veldig fint om dere sender de i retur.
Jeg hadde bare store reflex merker nå og di koster bare mye
.Dato/klokkeslett: 24/06/2026, 22:55
.Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester