colormax » 22/04/2012, 10:38
Vi har tatt en runde på det med disse hjula.
Vi utlover en premie til de som sørger for att de på en eller annen måte finner vegen tilbake til rettmessig eier.
Samme for oss hvem som leverer de, og hvordan de blir levert. kort sakt vi vi ha de tilbake til rettmessige eier.
Vi starter denne premieringen til den som sørger for att de kommer tilbake til rettmessige eier, med gratis Vikingtreff 2013, Hotell kjøring og alt.
For oss er det 100% likegyldig hvordan de finner vegen tilbake, også om det er dem som eventuelt har fått dem urettmessig i sin eie som leverer de.
Dette blir kun mellom meg og den som sørger for att vi får hjula tilbake eller tipser om hvor vi finner hjula.
tips ringes til meg på 98424481, for avtale om eventuelt henting.
Du kan slå av nr visning så er ikke det noe problem.
Vi starter denne tråden her, så kjører vi den videre på Face-book og forhåpentligvis alle de andre forumene.
dusøren fås som gavekort og de er helt like alle andre som vil bli brukt til premieringer utover året, eller ikke sporbare..
Og for å konstatere det for en siste gang, vi driter i synderen og hvem hva hvor. vi bare synes det er for jævlig att en av gutta i forumet mister alle hjula sine.
Det blir ingen forsøk på straffe forfølgelse på dette.Det garanterer jeg.
vi lager heller ingen spørsmål om hvor og hvordan den dette blir løst.
Vi kommer etter hvert til å gjøre mye for finne disse hjula igjen. om det ikke løser seg på en grei måte.
Jo da det ordner vi.