Er det ikke forskjell på 3.0l med automat og manuell, mener det var noe forskjell der. Hvilke er det som er beste å bruke?? Min går så tungt med 33 dekk, så skulle fått bytta giring så den blir bedre å kjøre.
Din burde vel bli bedre av og bruke giring fra en 2,8, 4,6 altså? Neste jeg har sett var 4,8 fra noen i Australia. Etter det så blir det vel 5,4 men den er ju för 38" og oppover.
Prøvd å få tak i 4,8 da ettersom jeg har store planer om 35. Men er sikkert ikke lett å få tak i. Men er dette solhjul og pinjong i diffen som byttes da for å få til dette??
Kronhjul og pinjong som byttes i diffen ja. Denne jobben leide jeg bort da jeg ikke har verktøy eller kjennskap til det. Monterte samtidlig en diffspærre foran.
Globetrotter prøvde vel først 35" med 5,4 og det blei vel for høyt hvis jeg ikke missminner meg at han sa.
Stemmer, takk for utfyllende info. Blei litt klokere nå Er det noen enkel måte å se hva slags utveksling som sitter i akslingene nå uten å måtte ta ut diffene og telle tenner?? Skal høre med han hva han kjører med nå.