colormax skrev:ser veldig bra ut dette .-)
Takk takk. Er det noen mulighet får å få tilsendt noen klistermerker??
Dato/klokkeslett: 27/06/2026, 08:39
colormax skrev:ser veldig bra ut dette .-)
Returner til Garasjer / Our cars & history
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester