Bjørn-Erik skrev:pat42 skrev:Blir kanskje jeg som blir den øverste på kartet her fra Snåsa.....
Må bare prøve å bli ferdig med bilen først

Hei Per
Det går ann å overnatte i Løten hvis du kjører rv3, er ikke Snåsa sånn ca.200-km. nord for Tr.Heim.?! (Har hatt noen døgnhviler og måltider på kroa der "gamlemor" har/hadde? vel noe av norges beste kjøttkaker på menyen der, ifølge de fleste langtransportsjåfører i Norge, inkl. meg selv)..Hvis du tar av på Ulsberg å kjører rv3 istedenfor E6, sparer fort 4-6mil tror jeg.!! Godt å hvile litt, selv om det bare er igjen 90-min.kjøring (prater av erfaring)..
Ja Snåsa-kroa ja, kjenner den godt... Nye drivere der nå, ikke sikker på om de klarer å holde den samme standard, men de jobber bra for å klare det.
Ikke sikker på når jeg kommer til å starte fra Snåsa ennå, men må jo ha litt tid på meg så det blir nok tidlig på morgenen på torsdag.
Mye igjen på bilen..... Tja... Holder på å skjære blekk og montere skjermbreddere som skal lakkkeres sammen med skjermene. Så er det tre saltskadde 12" felger som skal renses og poleres opp og på med 37" Og så har jeg sandblåst det meste av delene til takgrinda og det skal lakkeres og monteres og ekstralys og xenon arbeidslys skal monteres på den.... Og så får jeg antagelig turboen fra USA på mandag så da skulle egentlig den vært montert, og justert pumpe og montert blow-offventil med resirkulering......
Nå er jeg ingen ekspert på matte.... Men noe sier meg at jeg skal begynne å prioritere..........
Går dårlig opp med 12 timers arbeidsdag 7 dager i uka dette her.
Men et ærlig forsøk skal jeg da klare, gjelder bare å gjøre en ting ferdig før man begynner med neste.....
Skal ikke overdramatisere heller...
Hvor lenge var det igjen sa du......?