[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Navkopper med hull i? D22

Navkopper med hull i? D22

Navkopper med hull i? D22

Innlegg Navalars » 08/12/2012, 22:21

Hei,ny bruker her på forumet.
I våres solgte jeg den rustne haugen av en Pajero jeg hadde og kjøpte meg en Navara King Cab 2006 modell.
Vært fornøyd med denne,men idag når jeg la om til vinterhjul oppdaget jeg at det var slått hull i begge fettkoppene foran.
Ser nesten ut som det er gjort med vilje,eller kanskje for å få de av?
Jeg la en liten klatt fett der slik at det ikke kommer møkk inn,men jeg bør vel bytte ut disse med noen nye?

Bilde

Bilde
Nissan Navara 2006
Navalars

Nissan4x4 fan

Re: Navkopper med hull i? D22

Innlegg Arild-AS » 09/12/2012, 23:33

Kan hende dette er gjort en gang de har tatt de av, bør nok få kjøpt deg noen nye ja
Arild-AS

Nissan4x4 fan

Re: Navkopper med hull i? D22

Innlegg Navalars » 10/12/2012, 21:11

Ja mest sannsynlig er dette gjort engang for å få de av,hakk og merker der også.
Synes bare det var litt rart med like hull på begge sider,men det er vel sikkert samme skrutrekkern som har gjort det.
Får få kjøpt meg nye ja.
Nissan Navara 2006
Navalars

Nissan4x4 fan

Returner til King cab & king cab navara D22

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester