Lenge sia jeg har oppdatert her. Har ikke skjedd så mye, men har gjort litt. Blant annet gangstercap og panserbeskytter.
Driver å tilpasser eksostemp og oiletrykk måler. Trur det kan bli bra, skulle hatt turbotrykksmåleren i samme panel men er ikke plass.
Snakka endel med folk fra australia inne på Patrol4x4 om at bilen går i nødmodus enda jeg har montert den Davesvalve som skal hindre overboost. Så har blitt anbefalt å montere en nålventil/boostcontroler så jeg kan justere inn nøyaktig. Anbefaler å inn på forumet der og sjekke om du har zd30 og har problemer med at du plutselig mister effekten.
Har også tenkt å investere i et slikt panel så man kan ha kontroll på hva som skjer når man kjører. men ser ut som det er litt leveringstid på de.
Videre skal jeg bytte eksosen med 3*eksos hele veien fra turboen, men må få montert motorvarmer først så jeg kan fjærne det spjelde som øker tomgangen. Får forhåpentligvis nye fjører foran fra Ironmann ettersom jeg har fått feil fjører, noe som gjør at den er veldig lav i nesa.