Tormod skrev:Søk litt på forumet her så finner du garantert svar på de fleste av disse spørsmålene. Hva du skal bruke av hevesett er jo en smaksak, jeg hadde gått for Ironman sitt sett, da OME sette koster mer og ikke er det noe bedre. Størrelsen på hjula kommer jo også litt ann på om du skal godkjenne det, om du ikke skal godkjenne det så hadde jeg nok gått for 37 eller 38. begynner du med 33/35 så vil du ha større dekk etter å ha kjørt på det ei stønn.
EGR har panserbeskytter og gangstercaps, snorkel så bør du gå for Ironman eller safari sin, ikke velg no billig greier, da ender du opp med noe som har dårlig passform. Vinsj får du jo i alle pris klasser, skal du bruke den mye og hardt hadde jeg gått for en Warn vinsj og bytta ut wire med tau. Finnes jo maaaange nettbutikker som selger div utstyr som du er ute etter.
Takk for svar Tormod

Ja, sitter og ser litt, sikler på Nitto Mud Grappler 38*15,5*15, men de koster jo 4490 per stk, må jo være noe der ute i samme design som er litt rimeligere eller er det virkelig så syke priser ? Noen som vet hvilket oppsett jeg må ha på disse hjula da ? Med heving, Godkjenne noe i dette dritlandet er vel umulig omtrent så får vel kjøpe det største og værste og kjøre til skogs om de kommer etter !

hehe, Tenker sånn i forhold til 38 da, så vil jeg jo ha breddere, islandsbreddere de kaller det ? og aner ikke hvor mye jeg skal heve ,er jo tøffere jo høyere men desto mer jobb og sikkert i forbindelse med stag,forstilling,bakstilling,kryss,overføringer av alt mulig slag osv ... Får se litt, mottakelig for svar, det setter jeg pris på som er ny i gamet
Mvh Thomas