[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Brukket hjulbolt Navara 2000 mod

Brukket hjulbolt Navara 2000 mod

Brukket hjulbolt Navara 2000 mod

Innlegg bjørnar j » 28/04/2013, 19:25

Hei. Var så uheldig å vri av to hjulbolter på min Navara. Snakket med Nissanforhandler og han mente det bare var å skru av de 6 boltene som fester den hjulboltdisken til bremseskiva.Vet ikke om den kan sitte hardt fast , men jeg får den fa... ikke løs. Noen som har peiling på hvordan dette skal gjøres?
bjørnar j

Nissan4x4 fan

Re: Brukket hjulbolt Navara 2000 mod

Innlegg Roybi » 17/05/2013, 20:52

Har liggende jeg. Så kan sende til deg. Vet ikke om de passer fra D40. Du kan jo prøve. Har tatt av bolter fra nave når jeg skiftet lagret. De er brukte.
De må bankkes ut. Det er sporkile i de med presspasning.
Roybi

Offroader

Re: Brukket hjulbolt Navara 2000 mod

Innlegg Roybi » 17/05/2013, 20:57

Bilde
Roybi

Offroader

Returner til King cab & king cab navara D22

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester