Er det noen som vet om nomax støtfangerne er godkjente? med tanke på at den fremre har kufanger/løktebøyle
Dem ser jo veldig solide ut,men det er ikke vits å bestille hvis di ikke er godkjente,man må nesten ha noe som går igjennom kontroll
Dato/klokkeslett: 25/06/2026, 09:57
Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 0 gjester