Ser det er mange som sliter med glødinga ja...
Jeg har hatt manuell gløding på min i 5 år. Det har vært greit det men da må jeg jo ettergløde sjøl.
Siden min motor er utslitt i tillegg så kjøpte jeg meg en delebil i vinter. Der var alt ok da jeg fikk den.
Starta den opp 2 ganger 2 dager på rad. Alt var gullegodt. Men da jeg skulle starte den istad så gikk alt i dass
Glødinga funka så den starta men det var ikke mulig å holde liv i den. Stoppa etter noen sekunder. Prøvde igjen men samme skjedde. Skrapa rein kontakta på denne berømte føler'n...prøvde igjen uten hell.
Jeg har rivd litt i noen ledninger på releene, kobla til og fra kontakta på hovedenheten inni bilen osv. men hjalp ingenting.
Så da står jeg her med skjegget i postkassa igjen da...
Hadde håpa å få bytta motor i påsken men da skulle jeg gjerne hatt det i orden først.
Er så lei gløding å patrol akkurat nå at jeg kan spy.
Hm, kan noen svare på hvor lenge den gløder av gangen på ettergløding ? For etterglødinga står vel ikke på hele tida til den slår seg av ?
Grunnen til at jeg lurer er om det f.eks hadde gått an å bruke et blinklysrele på etterglødinga hvis jeg kobler det opp manuelt igjen ?
Jeg har egentlig ikke råd til det glødesettet dere kjøpte, men må jeg så må jeg...
I tillegg er jeg håpløs på kobling av det elektriske...spesielt på feilsøking...