Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 09:37

Stefanvp skrev:Bra bilder ja. en fortell litt mer om bilen da. Hva som er gjort utover "standard" ombygging. Jeg er jo nysgjerrig.
alex skrev:Stefanvp skrev:Bra bilder ja. en fortell litt mer om bilen da. Hva som er gjort utover "standard" ombygging. Jeg er jo nysgjerrig.
Det har jo biltt en del 37" vinsjfeste forran og bak €cobra veltebøyle romik frontguard bilinklampe xenon i spredere hovedlys og 1000 metre nye bære armer for å få på 37" chip litt over 220++nå come up vinsj 9000
Stefanvp skrev:alex skrev:Stefanvp skrev:Bra bilder ja. en fortell litt mer om bilen da. Hva som er gjort utover "standard" ombygging. Jeg er jo nysgjerrig.
Det har jo biltt en del 37" vinsjfeste forran og bak €cobra veltebøyle romik frontguard bilinklampe xenon i spredere hovedlys og 1000 metre nye bære armer for å få på 37" chip litt over 220++nå come up vinsj 9000
Du slipper ikke unna så lett![]()
Hva slags chip har du brukt? Jeg har prøvd et par forskjellige på min, men synes ikke det hjelper stort. Den jeg har på nå er en sak fra Diesel-Power. Har juster både opp og ned, men synes ikke det utgjør store forskjellen.
Og hva slags innsatser har du brukt i hovedlyktene? Tenkte jeg skulle få meg xenon i hovedlyktene, for det er jo helt elendig lys originalt. Men er så mye å velge i at jeg blir helt svimmel. Fint om du har finni noe som funker bra.
Hva slags bærearmer har du? Har du bilde av de? Jeg har noen fra Total Chaos i USA på min.
Og sist men ikke minst: Hvorfor har jeg ikke sett deg på treffa i Svarstad? he he
alex skrev:Stefanvp skrev:chipen er fra turbopower på kongsberg syntes det hjalp litt men det er ikke helt optimalt.
H4 i hovdlyktene det er ok lys men det har vært en del tull med tennerene på dem så jeg vil si at det ikke er helt opimalt. veit ikke hva slaks bærearmer det er noe dem monterte på fjallasport når jeg fikk bilen veit bae at dem kom fra island.
Svarstad ja der er det lengesiden jeg har vært kan du ikke si i fra når det er noe treff der a så kommer jeg en tur veit du. det er jo bare 45 min fra vestfossen
Stefanvp skrev:alex skrev:Stefanvp skrev:chipen er fra turbopower på kongsberg syntes det hjalp litt men det er ikke helt optimalt.
H4 i hovdlyktene det er ok lys men det har vært en del tull med tennerene på dem så jeg vil si at det ikke er helt opimalt. veit ikke hva slaks bærearmer det er noe dem monterte på fjallasport når jeg fikk bilen veit bae at dem kom fra island.
Svarstad ja der er det lengesiden jeg har vært kan du ikke si i fra når det er noe treff der a så kommer jeg en tur veit du. det er jo bare 45 min fra vestfossen
Ja da har du nok gjort samme erfaring som meg med disse tuningboksene. Jeg har sjekka litt rundt, og de fungerer bra på de fleste biler. MEN på vår bil, så er den beste forbedringen "Turbo Karlsen" har klart å måle ca 7-8 hester. Og det er jo ikke stort.
Når det gjelder Xenon innsatser, så har jeg hørt flere som har det problemet med tennere. Har lurt litt på å bestille et sett fra disse: http://www.hids4u.co.uk/store/home.php da de ser ut til å stort sett få veldig god kritikk. Men kan godt hende de også jukser. Og det er jo litt kjedelig. Håpa du hadde finni noe som funka skikkelig bra, men den gang ei...![]()
Da er nok vi av samme oppfatning
Har foresten satt på nye hjul cooper stt
<
Det er treff i Svarstad allerede førstkommende helg. Men jeg er ikke helt sikker på om jeg får kommet meg dit denne gangen. Må drive litt opprettingsarbeid på bilen i morra, og jeg må se hvordan det går før jeg avgjør hva som skjer.
Men jeg sender deg en PM om jeg skal dit. Hvis ikke så kommer det jo flere treff.
Alltid trivelig å møte andre med D40. Det er ikke mange av oss på treffa.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest