zmike skrev:Og for den som ikke liker masse skruer og en tildels dårlig monteringsanvisning anbefales IKKE denne..

Den kommer nemlig som byggesett...
Hvor fikk du tak i den? Jeg har akkurat lik til min som er noen år gammel og dermed trenger en runde med antirustbehandling av metalldeler.......
Har plukket den i molekyler og kan skrive under på at det er mange små skruer
Har ikke sett mange av de rundt omkring, så det hadde vært moro å vite hvor de kan skaffes fra....
Tenkte jeg skulle få laget en alukasse for å legge forrest i min for å ha forskjellige ting nedi. F.eks releer og ballaster til xenonlys, noe sikringer og sånt.
Tenkte å få laget den i full bredde og ca 15 cm høy men bare ca en halv meter i lengderetningen, for å ha litt plass igjen til stasj
Hvis man da skrur lykter rett gjennom kassen og låser kassen er de ikke så lette å stjele, Ja dette har gutten tenkt mye på, men det kjennes som jeg aldri kommer så langt at jeg får gjort noe med det.
Ser ut som du får til en stilig Y60! Godt tenkt og jobba.
Blir nesten fuktig i brallorna av de der ARB frontene, men jeg tror jeg lager et receiverfeste i fangeren på min og har vinsjen festet i bagasjerommet når den ikke brukes, mest for at jeg ikke har råd til ARB fronten nå...