Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 10:04
PeterB skrev:Da har jeg henta bilen og er kjempefornøyd.. Det er en ting da som "plager" me litt, drivknutene lager ulyd ved fullt rattutslag.. Er dette noe jeg kan slenge fett på og så hjelper det litt eller burde jeg bytte disse ASAP? Jeg bruker heller noen tusenlapper til for å bli kvitt problemet. Hvis jeg burde bytte, burde jeg da kjøpe orginalt eller er det mulig å kjøpe fra andre steder (som kanskje er litt mer solid)
PeterB skrev:Ok, jeg regner med at jeg for bekreftet dette på første treffet jeg er med på, hva som er galt kanskje. Det høres ut som små smell, tror ikke "ulyder" dekket det
Kalle skrev:Har hat akurat det samme. Smørte me litt kobberfett så forsvant det. Men du må smøre et par ganger i åre.. Men det går fort å smøre. lett tilgjenelig.
RKV skrev:Kalle skrev:Har hat akurat det samme. Smørte me litt kobberfett så forsvant det. Men du må smøre et par ganger i åre.. Men det går fort å smøre. lett tilgjenelig.
Hei Kalle.
Overtok bilen min i vår,har denne forbaska knake lyden jeg også .Hvor sitter disse stopperene? Har også slitasje på yttersiden på framhjulene, vet du hva som gjør det? Håper du har et svar...![]()
Mvh Ronny
Kalle skrev:RKV skrev:Kalle skrev:Har hat akurat det samme. Smørte me litt kobberfett så forsvant det. Men du må smøre et par ganger i åre.. Men det går fort å smøre. lett tilgjenelig.
Hei Kalle.
Overtok bilen min i vår,har denne forbaska knake lyden jeg også .Hvor sitter disse stopperene? Har også slitasje på yttersiden på framhjulene, vet du hva som gjør det? Håper du har et svar...![]()
Mvh Ronny
Når du svinger maks og så går du bare fram og ser. Det er en bolt som går inpå eller nesten inpå ved fult ratt utslag sitter en foran og en bak sitter der hjule er festet til bilen![]()
Nå er ikke jeg noen dekk ekspert, men det kan jo hende at hjul instilingen er feil, men antar noen andre kan svare på d. ellers får du stikke innom et værksted å høre. Lykke til
Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 0 gjester