Toyota Hilux X-Cab 35" ARCTIC

Toyota Hilux X-Cab 35" ARCTIC

Innlegg Jalle » 13/10/2008, 17:54

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link

Jeg som har hatt denne som firmabil, og bilen er godt holdt. Som tilegg kan det nevnes at det følger med 2 sett felger/dekk. Formsydd Skinntrekk på framsetene. Lysbjelken er demontert. Men frontbjelke med lys samt xtra ryggelys står på.

Og før jeg får pes for å ha postet på dette forumet kan jeg jo nevne at ny firmabil er en 07 Pathfinder ;)
Jalle

Nissan4x4 fan

Re: Toyota Hilux X-Cab 35" ARCTIC

Innlegg colormax » 13/10/2008, 23:12

Får ikke pes for noe sånt her, :wink: vi liker fine tilbud og har ingen problem med bilder av Toyota biler, mange hygelige folk i dette forumet som kjører Toyota,
og ARCTIC har hjulpet oss med å få ting til her, orntlig bra folk disse Islendingene . Stor takk til dem for det :clap: På Island bygger jo ARCTIC Nissan biler. Så hva er problemet :dance:
Tøft du har byttet til Nissan bil , det liker vi lit ekstra :mrgreen: .Gratulerer så mye :dance: :dance: Vi vil ha bilder :D
PS
Extreme Har selfølgelig bidrat minst like mye :clap: For nissa4x4.no :wink:
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Re: Toyota Hilux X-Cab 35" ARCTIC

Innlegg colormax » 03/11/2008, 09:54

Jalle skrev:http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15063466&sid=xz6cbaaXB2O434763&WT.svl=Link

Jeg som har hatt denne som firmabil, og bilen er godt holdt. Som tilegg kan det nevnes at det følger med 2 sett felger/dekk. Formsydd Skinntrekk på framsetene. Lysbjelken er demontert. Men frontbjelke med lys samt xtra ryggelys står på.

Og før jeg får pes for å ha postet på dette forumet kan jeg jo nevne at ny firmabil er en 07 Pathfinder ;)

Har du boket deg på Dagali turen da, du må jo bli med dit .
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Returner til 4X4 biler Til Salgs

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester