Dato/klokkeslett: 27/06/2026, 08:37
)...
hadde vært ordentlig gøy det...
nå får du se å komme deg lit mer på nett.
Kjem å æt kake i kveld e ra
Gratulerer så mye med dagen, Trond 

Returner til Garasjer / Our cars & history
Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 1 gjest