Tenkt å sette inn 3" rør fra turbo og helt ut, kn eller greenfilter, sote rutene bak og selvfølgelig noen 1000 metere,
Dato/klokkeslett: 27/06/2026, 08:37

Returner til Garasjer / Our cars & history
Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 1 gjest