Lenge siden sist, bør få til en tur igjen snart synes jeg!!
Hyggelig å møte litt andre folk innimellom!
Dato/klokkeslett: 27/06/2026, 08:36
Jo takker for det

Returner til Garasjer / Our cars & history
Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 1 gjest