Er ikke helt fornøyd med lydisoleringen i min bil, syntes det kommer inn mye lyd bakfra.
Noen flere som syntes dette?
Noen som har erfaring med hva matriale jeg bør bruke, som er bra??
Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 11:06
J-A-E skrev:Er ikke helt fornøyd med lydisoleringen i min bil, syntes det kommer inn mye lyd bakfra.
Noen flere som syntes dette?
Noen som har erfaring med hva matriale jeg bør bruke, som er bra??
J-A-E skrev:Ser InstallBay selger noen tynne plater, som skal være fine. kansje en skulle test de.

colormax skrev:Vi snakket om dette i helgen jeg tror nesten det er hull ut, er der ca kl 09 i morgen for å se på pc monteringen sammen med nytt anlegg, blir spenende dette![]()
Spurte Xtrem om dette og understels behandling som vel er på tilsvarende nivå, de så at butikkene ikke ville de 2500 kr dette ville kostet ekstra. fler som får vann inn fremme ???
colormax skrev:Du tok ikke noen bilder av det, kunne vært greit å sett hva du mener , så en muligens kunne utbedret det. da kan vi jo ta det opp med Xtrem, om det er de som har endret noeer jo kipt å bli våt bå beina i en så dyr bil, hadde det vært en LR så ville det vært naturlig , men det er det jo ikke.
colormax skrev:Det kan vel muligens tolkes litt feil dette, var vel at de hadde git et tilbud på å utbedre dette med støyen, men det var lite interesse for det. så det er ikke Xtrem som ikke gjør jobben sin. men de hadde store ønsker om å endre støy nivået..
colormax skrev:Bra, jeg trodde faktisk døra sto oppe jeg
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester