Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 08:58
kingoftheroad skrev:ja, vinsjen funket hvertfall...verre med den d-maxen!
har fått montert antenner også i dag og , nesten ferdig med cb-radioen! i morra blir det montering av lydmatter, er bare å ta turen innom om det er noen som har lyst. alltid vellkomne!:d skal prøve å få tatt noen bilder, altfor dårlig til det!
andréhenriksen skrev:kingoftheroad skrev:ja, vinsjen funket hvertfall...verre med den d-maxen!
har fått montert antenner også i dag og , nesten ferdig med cb-radioen! i morra blir det montering av lydmatter, er bare å ta turen innom om det er noen som har lyst. alltid vellkomne!:d skal prøve å få tatt noen bilder, altfor dårlig til det!
prøver å legge ut noen bilder , funka dårli i stad
andréhenriksen skrev:andréhenriksen skrev:kingoftheroad skrev:ja, vinsjen funket hvertfall...verre med den d-maxen!
wazzza skrev:Flotte bilder. Ser ut som et flott miljøHar dere noen ferdig-bilder av den hvite Y61`en?? Dama va jo utrolig søt også da
colormax skrev:går greit å få bedre egenskaper på den bilen. er jo en fin bil dette å da.
thagen skrev:colormax skrev:går greit å få bedre egenskaper på den bilen. er jo en fin bil dette å da.
Visst er den det Roger!
Var bare litt morro at når de som lånte d maxen var oppe hos suzuki (som forhandler isuzu i Kr.sand), så kunne ikke selgeren
få frem om hvor en dårlig bil Navara var. Men når de nybakte isuzusjåførene ringer meg kl 10 på morgenen på en av mine
fridager og sier at jeg må redde dem utav skogen pga et dieselfilter som ligger like åpent som ei prostituert i en militærleir,
uten noe form for beskyttelse, så sier det seg selv at her har man lov å slege litt med leppa..i alle fall litt
Returner til Garasjer / Our cars & history
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest