Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 06:46
, ser nesten litt Amerikansk ut med alt glitteret.
det blir bra greir ser du colormax skrev:Vi har enedlig fått tilgang til nedgiringer får disse bilene nå, det kan du jo ha i tankene , arb spere fremme og dana 44 diffdet blir bra greir ser du
![]()
de har en tendens til litt høy giring.
colormax skrev:jeg vet ikke om det er det samme, men de har aldri bygd om noen med bare nedgiring i Norge, så den vi jobber med nå blir den første, og største, sålangt
colormax skrev:Ja det stemmer nok veldig bra det, men jeg snakker bare om nedgiring utbytte av diff/kardang huset . ikke senking av event forstiling . siden dette ikke kunne godkjennes. Dette er en ren nedgirings ombygging.
Tipper det ville gjøre bilen mye mer kjøre venlig med store dekk, virker jo grei med Automat og 35 da.
forbruket vil sikkert reduseres ganske mye da.
kjellid skrev:det er ingen problem med den giringen jeg har nå som er orginal en automat kasse i blin, den blir jo ikke like "skarp" som med orginal dekk men i hverdagskjøring å litt offroad er det ingen problem , det som er gjort med bilen er 35 ombygging fra xttrem4x4 , tåkelys krom , krom panserbeskytelse og den enormt kule grilln som jeg synes er kongeog ombygging av hengerfeste,
noen fler ting jeg har lyst til å gjøre er å ,chipe biln som xtrem gutta fikser, også toning av ruterforan , kufanger , 1000 xenon, vinsj ,kompressor, ekstra ryggelys , å noe anna stæsj som kommer med tiden![]()
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester