Dato/klokkeslett: 24/06/2026, 23:22


øystein skrev::D Ser tøfft ut det der jaEr det mulig å kjøre med buss eller Lastebil
Hvert tøfft å rigga en buss eller noe Kunne hvert noen stykker da
Var noe sånt jeg tenkte på





Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest