Kjempe hyggelig å lese innleggene deres, var jo veldig morsomt at FJ62 fikk lov til å komme tilbake til stedet den hadde starten på livet sitt.
Personlig tror jeg helt sikkert den er veldig galad for å få sine siste dager der nede i varmen.
Slippe kaldstarter i 20- og bli til tider misshandlet på det sterkeste av tidligere eier ( meg)
Jeg er veldig glad for att dere kom så bra frem, plaseringen er jo ikke mindre imponerende.
Jeg synes også det er veldig bra, at arangører gir stor oppmerksomhet for samarbeide og hjelp ovenfor konkurerende kjøretøy og venner.
det viser at vi er på veg i riktig retning.
Det har vært veldig hyggelig for oss i Nissan4x4.no å følle med i dette løpet og hva dere har utrettet.
Det kan muligens virke som vi ikke har følt så godt med, men det er faktisk mange som prater om dette og er veldig imponerte av prestasjonene deres.
Jeg vil også legge til at det har vært veldig hyggelig å hjelpe dere med ting i prossessen her.
Det har vært en 100% real opptreden fra deres side.
Når det gjelder Film visning og div offroad kjøring , så er vi ikke vanskelige å spørre, vi stiller
selfølgelig opp og gleder oss allerede
Når det gjelder bilder av Nissan4x4 biler så er vi veldig glade for alt av bilder vi kan samle , enten her på forumet eller på mail til meg
rogerbrekke@hotmail.com .
Helt supert at dere tok dere tid til dette.
Må vel bare avslutte med at det har vært utrolig hyggelig , både å bli kjent med dere og få være med i prosessen.
Stiller gjerne opp igjen om dere ønsker det.
Vi er nok mange her som ikke er redde for å bidra litt.
Vi gleder oss til film kveld med godprat og masse fine filmer og bilder,
MVH oss i Nissan4x4.no
Jo da det ordner vi.