Bjørn-Erik:
Er det radiusarmer fra Snake du har på din? Har du fått montert på stabilisatorstag?
Dato/klokkeslett: 23/11/2025, 10:44
stensth skrev:Då får det nog bli ett inköp av sänka armar då!

Globetrotter skrev:Og siden vi er inne på styrestag... Er det noen som har kommet over senkede/droppet pitman arm til Patrol? Ser for meg at den økede vinkelen man får på styrestaget når man hever kan gjøre styringen mer upresis når akslingen er i bevegelse (flexer). Ser for meg en optimal løsning med en pitman arm som er senket med 2-3", og resten justert på styrestaget. Men har ikke hatt tid til å lete så mye etter noe slikt ennå...
Bjørn-Erik skrev:Hei![]()
Tror ikke jeg ville senket pitman-armen.., da den vil bli sittende veldig utsatt til v/offroad kjøring (tenker da på stubber og stein)...
Hadde nok heller flyttet opp styrestaget på knokkelhuset.
Vet Snake har laget knokkelhus til 160, men har ikke sjekket om dem har til Y61 eller LHD...
colormax skrev:Ubalanse i dekk??
Har du sentret felgene når du dro de til, strammer du til en bolt på disse felgene gjør det synsykt utslag. du må sentre felgene når du drar de til.
det beste er å kjøre disse dekka 10- 20 mil, så balansere de, har du sjekket forstilingen etter ombyggingen![]()
Patrolen er veldig var på at ting må være riktige, ellers blir den pyton å kjøre.
så galt som du beskriver det, bør det være fler ting som ikke stemmer. men de ordner selfølgelig opp det om det er noe som er feil med det.
Returner til Garasjer / Our cars & history
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest