Hei . Skal prøve å gi deg svar på noe iallefall.
Framaksling, er det bare olje på klokka? eller tar vi nava individuelt?
Det er Olje i klokka og ut til rett før knokkelhusa. her sitter det en simring. inni knokkelhusa finner du kraftige drivknuter som inneholder vanlig fett til drivknuter.Er det frihjul i nava framme?
Jepp. sitter helt ytterst på hver side.. Noen har automatiske (som kan vris over til full låsing) men de fleste har manuelle som du må ut å vri om selvHva slags sperre er det på disse? Viskose?
De fleste av y60 har kun sperre bak av typen vakumstyrt mekanisk sperre. dvs enten av eller på. tidligere modeller har hvis jeg ikke tar helt feil vanlig differensialbremsHva olje bruker dere på akslingene?
diff foran og bak skal ha typen GL-5 og LS olje for de med diffbremsHvor lang tid tar det å kaste av karroseriet fra ramma? For en som må lete opp alle festene. kunne tenkt meg å sandblåst alt.
Aner ikke, har ikke gjort det selv desverre, men de fleste festene kan sees hvis du legger deg ned under bilenHvor får dere karoseri deler, trenger nye hjulbuer bak.
Desverre så tror jeg bakskjermer til disse kun fås orginalt fra NissanHvor handler dere andre deler? Har slark i ei kule til styrestaget.
Jeg selv handler slikt fra nissan siden jeg jobber på et nissanverksted. ellers er mekonomen , meca og bilxtra steder du kan sjekkeHvor godt skal disse bilene gå? Min går noke "#¤%% godt!! Skulle nesten tru at wg'n har hengt seg... Drar opp fleste bakker på 5'te, går som f etter 2000o/min.
Min er av den lange typen og med store (37") hjul, så den veier 2,3 tonn og går ikke akkurat noe jævlig, men nå har jeg stilt opp pumpa litt og det hjalp. så det kan jo hende din er justert opp ganske kraftig den også 
Kjører dere olje i dieselen for å skåne pumpe (noen sier nei, andra ja til dette, kommer ann på bilmerke, hadde det på transiten, hjalp vanvittig)
Har ikke gjort dette på min, men det skader ikke med noen få prosent 2taktsolje blandet i dieselen.. smører jo bedreLykke til med bilen og velkommen hit
MVH Kenneth (KLAA)
X-1983 Toyota Hilux 2.0 bensin på 35" (offroadbil)
X-1994 Nissan Patrol 2,8 GR SLX varebil 31"
X-1985 Toyota LandCruiser lj70 2,4 td (Prosjekt som aldri ble ferdig)
x-1994 Patrol Y60 GR SLX 37"
x-1977 Volvo c303
1990 Jeep Cherokee 4.0 Limited
http://www.4x4norway.no/forum/viewtopic.php?f=25&t=563*Kenneth*