[quote="colormax"]Jeg mener nå helt klart det ikke er noen grund til å ro bort dette. jeg anbefalte Kalle levere bilen på dette verkstedet, av den enkle grund at han var forventet god service. dette mener jeg bestemt han ikke har fått.
Heller en skjelden dårlig service spør dere meg.
jeg mener verkstedet har ansvar for at ting blir følt opp, også kunden.
Dette med å skylde på at ting blir borte i posten tror jeg er vas, dette kommer 90% sikkert på mail. er jo veldig rart om dette går vi post.
Kalle har ikke fåt noen tilbakemelding på en uke nå. og det er for dårlig.
Så er det jo ikke mindre merkelig at bilen står på vent nesten en månde. dette bør jo folk merke seg, om en er avhengig av bilen.
Dette er bare alt for dårlig
Så får de føle ansvaret og skyld der , der denne feilene måtte ligge.
Nå venter vi muligens på at OL skal bli ferdig, så posten kommer frem igjen

[/quote
Jeg har da vært utfor dårlig service jeg oxo, kanskje ikke akkurat på bil, men service er service! Men det nytter ikke å ta ut frustrasjonen på de som ikke kan gjøre annet enn å vente! Vil jo si at det er bedre at bilen står på vent, fram til det kommer fram om det er reklamasjon eller ikke. Er litt kjipt for Kalle om bilen blir fikset, så kommer det fram at han må dekke alt selv.
Hvis du da har tilgang på motorer som er billigere enn det man får det på verksted, så ville jeg valgt å ta den løsningen framfor å betale mange tusen ut a min egen lomme, før verkstedet fikser bilen, før alle papirer er i orden.
Som sagt så jeg vet ikke om slike papirer blir sendt pr. post eller mail

Og ja, jeg er enig at det har tatt lang tid, men det nytter ikke å å bli sinna på verkstedet. De venter jo bare på at papirene skal gå i orden. Feilen ligger jo tydeligvis lenger opp i stigen. Når da dette ikke "lengre" er i verkstedets hender, så er det jo ikke rart at verkstedet ikke kan informere Kalle om hva som skjer, når de mest sannsynlig heller ikke vet noen mer enn hva som har kommet fram!
For å være helt ærlig, Roger, så virker det nesten som om du leter etter feil her, kanskje på tide å bruke den negative energien på noe annet istedenfor, og la dette ligge? Ihvertfall fram til Kalle vet mer og eventuelt har fått bilen sin tilbake

Jo mer positiv energi som kommer fram jo lettere og større sjangse er det for at det blir ett bra utkom av dette