Dette er en arbeidslykt som kommer med ca. 15 forskjellige glass, alt etter hvordan man vil ha lysbildet.
Den tilfredsstiller tetthetsgrad IP 67, og er bygd for å brukes i tøffe miljø, bl. a. gruvedrift.
Det geniale med denne lykta er at den har innebygd ballast, så den er fin å sette på taket.
Skal ta noen bilter av den og legge ut her. Har også testet den i lysbilde og lysmengde, og det er i toppsjiktet. Så langt er det bare Hella sine største som måler seg med lysmengde og lysbilde som jeg har sett, men det er mange jeg ikke har prøvd ennå, så en mer konkret test er på gang.
Prøvde med en widebeam på siden av bilen, denne hadde så fin og jevn lysspredning 180' at det faktisk var nok med en lampe på hver side og en bak, for full lysdekning. Kaster nesten ikke lys oppover.
Finnes også med reflektorer med langlysbilde på lyset.
Man får det lysbildet man vil ha. Pencilbeam er ingen vits, det lyser 1.5km rett fram.
veldig god garanti, bare å returnere og få ny om det skulle være noe.
Veilprisen er høy men nå ser det ut som om jeg kan selge de for noe noe rett over 2500.- pr stk med mva.

Prisen gjelder kun medlemmer her inne ja.
Driver og rigger opp til en test av disse mot flere xenonlykter, men skal få samlet sammen litt flere lykter så jeg har et representabelt testutvalg og vise til, og så skal jeg få noen til å hjelpe meg så det blir flere til å kontrollere at det går rett for seg.
Er det noen som har alternativer som burde vært med på testen er det bare å gi en tilbakemelding så tas det med.
Også om det er noen som vil være med og utføre testen så er det fritt fram.
Også om det finnes andre tester på nettet, som kan være interessante for oss.