Er jo ikke så mange som nevner att det går en Toyota foraksel/diff eller tilsvarende på samtlige av treffa vi har. men folk skriver det ikke.
Samme med LR skjer altid noe med de også.
Vi må se dette i forhold til hva vi tar opp.
Når vi tar opp sånne problemer som vi gjør her, får vi også mye besøk av de som har disse problemene.
Dette må jo også sees i forhold til antal solgte biler, og hvor gamle disse bilene er, en patrol fra eks 2001 er jo ingen ny bil, og vi kjenner jo heller ikke historien til bilen. 2005 er heller ikke lenger noen ny bil lenger.
Nå er det jo noen i historien her ,som har fororsaket veldig dårlig ord rundt Patrol og motor. Men Nissan byttet jo disse motorene.
Men jeg tror det ikke ville sett mye andeledes ut om Toyotafolka skrev om problemene med bilene sine.
Motor på LC120
Fremaksler på lc 80
og att LC200 bruker rett tundt 2l på mila (forsvarets miljø investering)
Eller att Hilux 2010 bruker ca 1,2 l i snitt på vinterkjøring. Patrol som bilmodel får også litt uretferdig hjuling grunnet det vi skriver, det blir jo enkelt personers utsagn og meninger som blir fremstilt.
Mange ganger er dette riktig, men det er også noen ganger feil og det er jo ikke like lett å stå for

.
På spørsmålet om Patrol er en bra bil , vil jeg si følgende.
Konseptet på oppbyggningen av Patrole er utrolig bra.
Aksler og drivverk er det beste på markede.
Rammen er veldig bra, under forutsetning att den blir vedlikeholdt og behandlet.
Motorvalget vi får her , er ikke opptimal, 4,2L som den egentlig skal komme med, er enorm og helt perfekt til vårt bruk.
Men for forurensende for makta vår, med mindre de trenger det selv , da driter de i kravene.
Karoseriet er også veldig bra, men er beklagligvis for dårligt behandlet av de som har ansvaret for dette før den går til bruker.
Er ikke mange biler en bruker en dag på å bygge til en utrolig bra offroad bil, det viser att Nissan har satsett på kvalitet.
Jo da det ordner vi.